۹۱۰ میلیون یورو پاداش امسال یوفا

لیگ قهرمانان اروپا - 910 میلیون یورو پاداش امسال یوفا

سران یوفا مبلغ 910.3 میلیون یورو را میان شرکت کنندگان در رقابت های این فصل لیگ قهرمانان اروپا توزیع خواهد کرد. مبلغ 500.7 میلیون یورو به موفقیت های ورزشی اختصاص خواهد یافت و رقم 40.9.6 میلیون یوروی باقی مانده به موارد مختلفی (از جمله موارد تبلیغاتی ) اختصاص خواهد یافت که از جمله مهمترین آنها می توان به حق پخش بازیها روی صفحات نمایشی بزرگ و قراردادی که شبکه تلویزیونی هر کشوری با یوفا می بندد اشاره کرد.

جالب اینجاست که تیمی که بردهای بیشتری کسب کند، مبلغ بیشتری را دریافت نمی کند؛ بلکه تیمی بیشترین پاداش را می گیرد که بیشترین هوادار را داشته باشد و از همین رو حضور هواداران تیم ها نقش پررنگی رادراین راستا خواهد داشت. به عنوان مثال یوونتوس که فصل گذشته در مرحله یک چهارم پایانی لیگ قهرمانان اروپا حذف شد، مبلغ 65 میلیون یورو از حضورش در این رقابتها پاداش گرفت و بایرن قهرمان پاداشی 55 میلیون یورویی دریافت کرد. رئال مادرید 48 میلیون یورو پاداش گرفت و پاداش بارسلونا 45 میلیون یورو بود که دلیل این مبلغ کم این بود که حریفان آنها از کشورهای پرجمعیتی بودند و از همین رو این دو تیم دربرخی بازیها، برتری شان را از دست دادند. مالاگا هم که در مرحله یک چهارم پایانی به دست بوروسیا دورتموند حذف شد پاداشی 32 میلیون یورویی دریافت کرد .

از سوی دیگر پاداش های ورزشی بدین ترتیب هستند: 2.1 میلیون یورو برای حضور در مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا؛ 8.6 میلیون یورو برای حضور در مرحله گروهی و 1 میلیون یورو درازای هر برد و 500 هزار یورو برای هر تساوی. 3.5 میلیون یورو برای رسیدن به مرحله یک هشتم پایانی؛ 3.9 میلیون یورو برای رسیدن به مرحله یک چهارم نهایی و 4.9 میلیون یورو برای رسیدن به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا پرداخت خواهد شد. تیم قهرمان 10.5 میلیون یورو می گیرد و دیگر تیم فینالیست 6.5 میلیون یورو. هر تیمی می تواند حداکثر پاداشی 37.4 میلیون یورویی دریافت کند و البته اگر تیم قهرمان در لیگ قهرمانان اروپا، بتواند درسوپرکاپ اروپا هم قهرمان شود، رقم پاداش برایش سه برابر خواهد شد


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 27 شهريور 1392برچسب:, | 1:9 | نویسنده : mahdi |
  • پول فا
  • ریاح